Löjligt

Alltså, allvarligt talat, det här börjar bli riktigt löjligt. Jag har varit så fruktansvärt förälskad i en del killar som sårat mig så brutalt, som inte alls har velat ha mig då. Varför vill dom ha mig nu?

Bara för att dom inte kan få en längre? Det är ju helt sjukt! Ska det behöva vara så? Att dom som vill ha en vill det bara för att de inte kan få en längre, för att man inte vill ha dom nu? Och ja: dom, alltså plural, flertal. Och fel personer behöver inte ta åt sig av det här, men rätt personer kan ju fundera lite över detta.

Det gör mig förbannad, kunde dom inte ha känt såhär när jag var kär, istället för att såra mig? Horor.

Ska man beöva spela obrydd och ontresserad mot den man vill ha på riktigt? Är det så jag ska tolka det här?

*sucka*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0