Ligg.

Jag är ingens mamma, vad jag vet iallafall? Kan inte minnas att jag pressat ut nån slemmig liten varelse ur musen? Allvarligt talat; jag är trött på att alltid få spela nån jävla mamma-roll. Jag gjorde inte abort för att jag känner att jag vill vara mamma till någon direkt?

Och jag är trött på att alltid behöva försvara allt jag alltid gör, att alltid bli dömd av någon som faktiskt borde stötta mig och älska mig istället.

Fine, jag kanske är vidrigt slampig, äcklig och störd, men låt mig vara det då. Jag kanske behöver vara det just nu? Jag kanske inte mår så jävla bra egentligen och kämpar för att för en gångs skull komma över någonting jobbigt utan att bli deprimerad och gnällig?

Jag kanske behöver hantera det här på mitt sätt. Snälla stötta mig bara?

Alla säger alltid att jag är för snäll mot dig, att jag inte är din mamma, att du borde växa upp och jag borde tänka mer på mig själv. Kanske är det så? För vad får jag någonsin tillbaka?

Kommentarer
Postat av: Tess

vem är dum mot dig nu? :/



och du är fan mer vuxen än dom flesta i våran ålder. men alla måste ju ha kul också!

2008-12-11 @ 12:33:28
URL: http://pupcat.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0