Lalala.

Idag mår jag hyffsat bra faktiskt, känner mig sådär helt okej utseendemässigt, psyket känns någorlunda stabilt och bäst av allt, jag har pratat med Bäsä <3 I love you.

Hon f rågade om jag ska med på en fest på nyår och plötsligt slog det mig att det faktiskt redan är december, DECEMBER liksom, wtf. Vet inte ens vart jag ska fira jul i år ännu, haha. Har inte köpt några julklappar, har inte tagit fram något julpynt..ja, jag är helt enkelt inte alls förberedd på detta.

Saknar att vara barn, när man knappt kunde bärga sig tills julen kom och när man tyckte kalle anka var skitbra.

Btw så har jag en ny chokladkalender nu, haha, jag åt ju upp den förra i förskott xD Det måste väl ändå vara det bästa med december? chokladkalendern, I love it!

Ska ialaafall se om jag kan fixa något roligt julfoto. Min första idé var att slå in mig själv i julklapps-papper, men det blev inge bra alls när jag testade. Min nya idé är sjukt mycket bättre faktiskt. Får se om jag orkar ta tag i det bara och ringa Thomas.

Hmm..ja, that's it..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0