lack korsetten <3

Da vad sjukt snabbt det gick att få korsetten, kostade btw 203 kronor med trosor och frakt. Haha. Kom inslaget i guldpapper, värsta julkänslan fick jag. Iallafall så va den lte för stor, så den drar ju inte direkt hop fläsket nåt, men det gör liksom inget för den va schnygg och höll iallafall upp girlsen utan BH xD happiness, haha. Mysen tog lol-iga bilder när jag gck runt och myste  den och porrskorna (och fula bomullstrosor haha..grrr..) va dock tvungen att ta av den gaska fort flr jag blev så varm och klibbig av den.

lala..fixa håret..



lalala..boob-check...




och en divabild!



loves it! Fast dragkedjan va lite ful, menmen. Funderar på att fota i den här snart kanske, innan jag blir för skinny.Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0