komplex

Seriöst, jag blir sjukt irriterad när alla (eller jaja, många) alltid ska tro att jag älskar mig själv och är divig, att jag tycker att jag själv är så sjukt jävla snygg bara för att jag tar mycket bilder på mig själv och ibland skojjar om att "jag är såå heet" och sånt. Det fattar ni väl själva att någon med bra självförtoende int ebehöver den sortens bekfäftelse?! Haha, jag har löjligt dåligt javförtoende ibland, sådär så jag vill gråta och krossa alla speglar.

Fast visst, jag kan erkänna att vissa dagar är jag ganska så nöjd, men det är inte ofta. OCH DET ÄR SÅ MYCKET FELSKRIVINGAR I MIN BLOGG ATT DET INTE ENS GÅR ATT URSÄKTA, MEN DET BEROR PÅ ATT MIN DATOR ÄR HELT JÄVLA STÖRD OCH LIKSOM LÅSER SIG HELA TIDEN SÅ JAG SER TYP TEXTEN FÖRST TRE MINUTER EFTER ATT JAG SKRIVIT..HAHA..OCH SÅ TAR DET LIKSOM ASLÅNG TID ATT FIXA ALLA FEL, OCH DET HAR JAG INTE TÅLAMOD TILL EFTERSOM MIN DATOR SKA VARA SÅ JÄVLA  FITTIG MOT MIG. jävla horiga caps lock.

iallafall, det jag skulle skriva är att jag har sjukt mycket komplex, över min näsa, mina ögon,min ppanna,min mun, min nacke, mina armar, mina ben, min mage såklart, min rumpa. ja..a mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0