Kommentarer..

Jag har faktiskt börjat få lite kommentarer de senaste dagarna (hurray!) Men, ni som är anonyma, va inte det. Det är ju inte lika kul om jag inte vet vem jag ska tacka (för de snälla kommentarerna) eller vilka jag ska kissa i munnen när dom sover (För de mindre snälla kommentarerna)
 
I annat fall tänker jag helt enkelt anta att ni elakingar (haha, brutalt ordval där va?) är  avundsjuka tjejer som ser ut som träsktroll så vidriga att de borde bo under en bro, eller killar som jag dissat eller som är bittra över att jag är out of there league.

Men allvarligt talat, vissa kommentarer är så onödiga.
 
"Jag förstår inte varför killar stöter på dig blabla.."
 
DET BEROR PÅ ATT JAG SNYGG, DUUH. Tänk lite liksom.

Haha.

Kommentarer
Postat av: Anonym

nej jag förstår inte heller hur killar kan ragga på dig

2008-12-10 @ 22:18:12
Postat av: adam

jag är varken någon avundsjuk tjej eller någon kille du dissat, jag fattar ändå inte att killar raggar på dig, det är du som är ful som ett träsktroll!



Du borde kanske tänka till lite om du inte ska bli ensam när du blir gammal.



Bara för att fjortisar vill ha dig för att du lägger ut halvnakna foton, gör dig inte till snygg, det gör dig till en tjej som inte har något annat än en ful kropp instoppad i "sexiga" kläder.

Dom passar inte dig alls.

2008-12-11 @ 09:13:06
Postat av: Evelina

Det är lättare sagt än gjort men ta inte åt dig. Det finns en del folk som viger sina liv åt att förstöra för andra. Jag har sett flertalet modeller råka ut för dessa som tydligen går igång av att skriva taskiga kommenterarer som dom aldrig skulle kunna stå för i verkliga livet, därav dom är anonyma. Fega kräk är va de är och det som de säger har absolut ingen som helst betydelse.

Du lever ditt liv på det sätt du själv önskar och har folk åsikter om det så to bad for them.. klarar dom inte av att ta tag i sina egna liv så måste dom krossa någon som gör det dom vill göra, som du.

Stå på dig tösa och glöm inte att du är sådär äckligt vacker och enligt mig trevlig och rolig.



Sköt om dig.

2008-12-11 @ 18:15:32
URL: http://lifeofeve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0