johan palm dricker festis (WTF?!)

Alltså, allvarligt talat, jag är så sjukt övertrött att jag tycker att den här videon är skitkul, sådär så man skrattar så man nästan bajsar på sig av skratt ungefär. Bara för att den är så ovärd, har haft så många visningar och kommentarerna, jag dööör.





"kan jag få hans msn eller hans nummer?" typ NO? Tror dom allvarligt talat att dom ska få det av nån random tjej som är så stolt över att ha suttit i samma klassrum som honom?

 Tror inte han finner så stort nöje i att skriva med besatta flickor som blir helt blöta i trosan av att se honom dricka festis anyways.

Come on, han är en halvtöntig, vanlig liten svensk pojke från Mjölby. Då är hans bror way höwter faktiskt. Höhö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0