harajuku girl

Den gången det svider allra mest i hjärtat att man är så fattig är när man blir väldigt inspirierad stil-mässigt och bara vill rusa ut och köpa massa kläder,löshår och accessoarer för att sedan byta ut allt sitt smink och färga håret.

Jag har en sådan moment just nu, sitter och känner mig tråkig och vardaglig medan jag glor på den här sidan. Där jag även stulit bilderna jag har nedan.

Så sjukt inspirerande. Nog för att folk skulle glo ganska rejält om man såg ut sådär här i tråk-sverige, men det skulle jag skita totalt i. Hade jag råd skulle jag bli en harajuku girl direkt!


Så enormt coolt hår. Måste ha en peruk som ser ut sådär..nån gång iallafall!






Jag vill ha en stor rosett NU! :(


Kommentarer
Postat av: Saga

dem är ju så sjukligt sockersöta :)

2008-12-29 @ 17:02:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0