hahaha..

Några av mina bekanta har uttryckt oro över att jag bara ska utnyttjas av "snuskgubbar" som vill fota mig bara för att få se lite boobs, och nu såg jag att jag fått en idiotisk kommentar om det också.Haha.

 Bara för att undvika missförstånd: mina mer lättklädda bilder är fotade av en KVINNLIG fotograf som ville fota mig för att..ja..varför? För att jag har ett intressant utseende har jag för mig att det var.

Att börja modella var något jag bara halkade in på eftersom två superduktiga kvinnliga fotografer undrade om jag var intresserad av att bli fotad efter att jag blev medlem på en modellsida för att snoka runt lite på en bekant fotografs bilder.
 
Både stylingen och idéerna har kommit ifrån mig själv och att det blev lättklätt är ingenting jag känner att jag behöver försvara. Jag visar inte ens någonting av brösten på en enda bild, men skulle jag känt för det skulle jag iof ha rätt att vara helt naken utan att folk ska ha rätt att gnälla om det.

Det jag visar är väl benen, OH NO! Men iallafall, ni behöver inte oroa er ;P

Jag kanske ska förvarna om att det möjligtvis kommer komma lite mer "glamouriga" bilder framöver, om jag känner för det :)

Jag själv älskar att titta på fine art nude bilder eller andra lättklädda bilder om det är konstnärligt och snyggt gjort. För mig är fotografering konst och ett sätt att utrrycka sig kreativt.

Men nu ska jag fan fota något naket och porrigt, bara för att visa hur jävla care-face jag är.


Här får ni en bild också, när jag hälsade på hos THS radio i stockholm med caty som har två program där och är teknikansvarig och något mer, haha. Lyssnade på en sjukt rolig intervju med..skit också..glömt namnet..ett känt band iallafall, som hon gjort. Ska länka till den om jag kommer ihåg det.

skål!


Kommentarer
Postat av: mumin

du har ju ændå bilder med dina ben till høger/vænster :P

2009-01-06 @ 19:32:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0