fyfan

Det är konstigt att jag aldrig tidigare blivit kallad hora och ful så sjukt mycket som efter att jag började leka modell..är det för att ni tror att jag själv tror att jag är snygg bara för att jag sysslar med det? För det handlar mer om att uttrycka sig kreativt än att visa upp mig, modellbilderna alltså.

Visst har jag divabilder också, men är mer för min egen skull. Ni kan ju läsa tidigare inlägg (som jag redan påpekat) innan ni antar att jag älskar mitt egna utseende, och även om jag gjord det, är det så hemskt när någon annan tycker om sig själv? sticker det så i ögonen på er att ni måste bli elaka och omognare än dagisbarn?

Och jag skiter fullständigt i om ni tycker att jag "borde byta stil för att bli tagen seriöst". De jag bryr mig om tar mig ju seriöst, varför skulle jag bry mig om hur främmande, ohyffsade människor ser mig? Jag ser på er som så ointelligenta att jag tycker synd om er, vilket ni antagligen bryr er lika lite om.

"oh, hon har en kort kjol, hon är nog en korkad,oseriös hora"

Snälla små idioter, vi lever på tvåtusen-talet..har ni missat det? Isolerat er i en grotta i ödemörken något århundrade och missat detta helt?

Jag tänkte skriva en hel del annat, men jag orkar seriöst inte det just nu. Ni äckliga människor som tror er vara så mycket bättre än alla andra att ni kan hacka på en en helt främmande människa kan väl bara sluta läsa min blogg?

 Ni gillar inte mig och jag gillar inte er heller.

Stockholm so far:
Fredag: träffade en söt emo-pojke som heter John och såg på idol
Lördag: Lekte med Björn och Mange och frös ihjäl
Söndag: Har duschat, bokat tåg och flyg till secret location. Haha.

Nu tänker jag inte blogga mer på ett tag, orka alla haters.

dra åt helvete.

Kommentarer
Postat av: Evelina

Det gör mig så ont att se att folk beter sig så illa mot dig. Att folk kan yttra sig dom inte har en blekaste jävla aning om.



Jag hoppas du mår bättre snart. Kram

2008-12-14 @ 23:38:33
URL: http://lifeofeve.blogg.se/
Postat av: adam

Hade det handlat om kreativitet med bilderna hade jag förstått det, men det enda du gör är att fulposera halvnaken.

Inga av dina bilder som jag har sett är bra, och du är inte ett dugg snygg på dom.

Om du slutar se ut som en hora så kan du nog bli tagen på allvar.

Och bara för att vi lever på 2000-talet betyder inte det att man behöver se ut som en hora.

2008-12-15 @ 10:59:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0