Flumm..

Jag mår inte alls bra just nu, har ätit massa pasta nämligen. Jag tål verkligen inte pasta, är det normalt? Blir helt svullen och trött :( Just det, mitt weight-loss mission failade. Börjar NU stället. Ska leva på soygurt och frukt en vecka nu. Kommer skriva varje dag vad jag äter, bara för att jag ska skämmas om jag är kass. Haha.

Jag är sjukt frustrerad för att jag inte har min lack korsett och jag är i karlstad bara för att vänta på att få den. Om den ens är där jag tror? Jaja, hatar när folk inte hör av sig om sånt faktiskt, men man lär sig som tur är vilka som är sådana ganska snabbt.

Annars är jag ganska glad faktiskt. Känner mig inte hopplöst ful och det känns som att iallafall något söto kanske vill ha mig ändå. Haha.

pysspyss

/pixi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0