Då och nu.



November 2007 och December 2008. Jag har gått ner ca. 10 kilo. Dom kilona gick jag ner redan i december 07 /januari 08 genom att bara sluta äta helt enkelt, sen har dom hållt sig borta bara, fast jag pendlar alltid lite i vikt.

Haha. Iallafall, jag var inte duktig, jag slutade bara äta.

Sen har jag blivit blond efter massa krångel med håret, fast alla tjatar om att jag ska färga mörkt igen.
Har tatuerat mig och tagit bort en läpp piercing också..ja, det är väl hela skillnaden det.


Kommentarer
Postat av: Tess

tycker du passar super i både mörkt och blont. men synd om du ska färga när du nyss blivit blond, blir så avis på ditt blonda hår! ><



låt ingen tjata på dig (inte mig heller, haha). du gör som du vill! :)

2008-12-06 @ 20:50:38
URL: http://pupcat.devote.se
Postat av: Tuben

Ge mig! :D

2008-12-11 @ 02:30:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0