Before pics

Haha, alltså, jag pendlar i vikt sjukt fort. Ibland orkar jag inte bry mig, då kan jag gå upp flera kilo på en vecka, men det är inget jag direkt bryr mig om för jag vet att det tar typ en skund att bli av med det igen om jag bara slutar äta några dagar och tränar lite pilates eller nåt.

Alltså, att koka morötter i fem timmar och träna som en galning varje dag för att nå resultat "på sikt" är verkligen inget jag pallar, men cred till er som gör det.

Men jaja, nu ska jag ha en weightloss mission som jag redan sktivit,men jaja, haha. Förra året i december gick jag ner ca. 10 kilo på någon månad, som faktiskt hållt sig borta, hurray. Va ett litet fläsktroll, men det var typ sambo-kilon tror jag. Haha.

Och for the record, jag är inte alls speciellt besatt av min vikt egentligen, ifall någon skulle få för sig det. Jag tycker att jag är ganska het oavsett, och gnäller inte om ma fattiness, för den beror ju bara på mig själv liksom.

Men jaja, jag är lite degig, inte orkat träna på några månader och har ätit mycket skräp. Beror väl på att jag träffade en kille ett tag och sånt där tror jag.
 
Jag äter mindre när jag är helt singel för då behöver jag inte ha så mycket energi och då gör det inget om jag är ett hungrigt, bitchigt monster ibland. Haha xD

Har ett par skitsnygga jeans som är för små som jag ska kunna ha på jul har jag bestämt. Alltid skönt att ha ett mål faktiskt. Så jappjapp. 

Här är jag nu i världens minst smickrande outfit (aka sovkläder) och avslappad hållning, haha.




Kommentarer
Postat av: mumin

smal du har blivit också , så nu kommer du bli snygg istællet før søt ær planen eller XD ?

2009-01-06 @ 18:07:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0