Året

Årets bästa julklappar:

En palett med ögonskuggor
Glitterspray till håret
Ett sött armband
En resa
Mina svarta, långa party handskar ifrån Mysen <3

Årets sötaste person:

Bäsä såklart, som tröstat mig när jag av någon anledning gråtit över riktiga tards och som jag haft mina roligaste moments med.

Årets största fail:

Är jag själv och att jag varit sämst på att ta tag i saker, som tex. mitt liv. Haha. Plus mina korkade love-life val. FAIL. 

Bäst i år:

Att jag börjat leka modell, Det är kul och jag behövder få uttrycka mig kreativt på något sätt. Dessutom ha jag träffat flera söta människor genom modellandet :)

Mina löften inför nästa år:

Gå ner 5 kilo.
Skaffa ett hem.
Sluta vara så picky.
Skaffa ett husdjur.
Vara snällare mot min omgivning.
Göra val som jag mår bra av.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0